Skab synlighed for din virksomhed med papkrus med logo

Papkrus med tryk

Du kender sikkert papkrusset fra, hvis du køber en kop kaffe på vejen. Her har du sikkert også før prøvet, at der er et logo på krusset. Det kan f.eks. være, hvis du køber en kop kaffe på en tankstation på vej til arbejdet. Her forsøger virksomheden at skabe lidt mere synlighed for sig selv. Det er en del af deres markedsføringsplan. Hvis du selv har en virksomhed, så kan det være, du også skal benytte sig af papkrus med logo?

Få folk til at tale om dig

Hvordan får man potentielle kunder til at tale om en? For det første så er det vigtigt, at de overhovedet ved, du eksisterer. Det er også vigtigt, at de kan huske dit navn, så de har mulighed for at kontakte dig. Det kan være svært at huske navnet på en virksomhed, man lige har stiftet bekendtskab til. Du kan hjælpe med at huske dig ved at give dem et papkrus med tryk. Så kan de gå fra dig, men stadig have dig med. På den måde er du sikker på, at de ikke kommer til at glemme dig. Så kan det være, det er dig de kontakte – i stedet for din konkurrent – næste gang de har brug for det produkt eller den service, du sælger. Det kan i hvert fald ikke skade noget at prøve.

Det viser professionalisme

Når man har en virksomhed, så er det vigtigt, at man fremstår professionelt. Der er ingen, der har lyst til at få hjælp fra et firma, der virker som om, de ikke har styr på noget. Der er ingen uprofessionelle firmaer, der ville have papkrus med logo. Du skal selvfølgelig også gøre meget andet for at virke professionel, men dette kan godt være med til at skubbe det hele i den rigtige retning. Det viser, at I tror på jer selv som virksomhed, og at I har styr på jeres markedsføring.

Fysisk markedsføring

I dag beskæftiger de fleste firmaer sig med online markedsføring. Det er nok også der, hvor det er smartest at smide de fleste penge i – sådan er det i hvert fald i mange tilfælde. Den online markedsføring må dog aldrig spænde ben for, at man også kan finde på at lave noget fysisk markedsføring. Dette kunne f.eks. være en lille ting som papkrus med logo. Du skal også tænke på, at det faktisk ikke er alle, der finder dig på nettet. Der er også den ældre generation, som stoler mere på dem, de har mødt. Hvis du f.eks. er til en messe, hvor du skal møde potentielle kunder, så kan du forære dem et papkrus med logo, så de ikke glemmer, hvad din virksomhed hed. Du kan altid have et par nøgleord med på krusset, så de ved, hvad du står for.

Dit eget design

Der er faktisk nærmest ingen grænse for, hvad du kan vælge at få på dit papkrus med logo. Du skal naturligvis for din egen skyld have noget, der lokker kunderne til. Men du har frihed til at lave dit helt eget design.